Kallelse Årsmöte 2022

”Vårt gemensamma mötesrum”

Föreningen växer och vi i styrelsen upplever ett påtagligt ökat engagemang från medlemmarna!
Vi har under de senaste åren, pandemin till trots, fokuserat på interaktion och mötesplattformar. Stärkta av medlemmarnas respons jobbar vi vidare och sjösätter nya såväl digitala som campusbundna mötesrum. Under årsmötet kommer vi att berätta om en ny KvK-tjänst som inbegriper regelbundna digitala möten. Intressanta forskningsrapporter presenteras och vi får möjlighet att diskutera dem ur ett kliniskt perspektiv. Vi planerar också för återkommande teknikseminarier då medlemmar kan träffas på SKHS för gemensam praktisk träning och utbyte av erfarenheter. Vi hoppas på stort intresse och värdefull återkoppling så att vi kan utforma de nya plattformarna på bästa sätt.

Årsmötet kommer att äga rum lördag 8 oktober 13.00-16.00 på KI campus i Solna.

Dagordning enligt följande:
Fredag
09.30     Kurs ”Diagnostik, behandling och rehabilitering av nacke och käkled”, separat anmälan här
17.30     Årsmötesmiddag, anmälan vid årsmöte nedan.
Lördag
09.30    Fortsättning kurs ”Diagnostik, behandling och rehabilitering av nacke och käkled
13.00    Årsmöte, separat anmälan här

Årsmöteshandlingar mejlas ut 17 september.

Boende
Behöver du boende under årsmöteshelgen kan vi varmt rekommendera Elite Hotel Carolina Tower som ligger bara en kort promenad från Kiropraktorhögskolans lokaler. Med koden 5875606 får du rabatt på deras ordinarie priser. Bokar du via hemsidan får du ytterligare rabatt.

Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ordförande Michael Matton Jernberg på michael.matton.jernberg@kiropraktik.com eller 070-752 05 00.

Varmt välkommen!