Malin Stensland, HS Kiropraktik

Vi på Hammarby Sjöstads Kiropraktik arbetar professionellt med ett helhetsperspektiv i fokus för snabb symtomlindring och varaktigt resultat.

Vi erbjuder kiropraktik och massage vid akuta eller kroniska smärttillstånd och förebyggande behandlingar för både privatpersoner och företag. Vi erbjuder även massage för gravida och personligt utformade träningsprogram.

Malin Collin Lindholm är utbildad till Leg. Kiropraktor på Skandinaviska Kiropraktor högskolan i Stockholm och har arbetat med friskvård sedan -94.

Malin är även diplomerad massageterapeut, personlig tränare och instruktör i pilates. Träning och idrott har alltid betytt mycket för Malin och pg a egen erfarenhet så kombinerar hon behandling med träning för att uppnå bästa resultat. Hon har arbetat i många år med olika idrottslag både i Sverige och utomlands framförallt USA och världen runt på kryssningsfartyg. Förutom sitt arbete på praktiken arbetar Malin som lärare på S.A.F.E där hon undervisar i teoretiska ämnen.

Adress
Hammarby Kaj 52

Malin Stensland är även verksam på följande klinik

Naprapaterna i Söderköping